بعد مكالمته لها دينا الشربيني توجه رسالة للاعب الدولي محمد صلاح

بعد مكالمته لها دينا الشربيني توجه رسالة للاعب الدولي محمد صلاح
بعد مكالمته لها دينا الشربيني توجه رسالة للاعب الدولي محمد صلاح

دينا الشربيني , أعربت الفنانة في لقائها يوم أمس عن سعادتها البالغة بمتابعة نجم فريق ليفربول الإنجليزي و المنتخب المصري اللاعب محمد صلاح إلى مسلسلها في شهر رمضان الماضي مسلسل كامل العدد .

 

dina el sh

رسالة دينا الشربيني لمحمد صلاح

و قالت النجمة في تصريحاتها من خلال لقائها في برنامج كلمة أخيرة الذي يذاع على قناة أون و تقدمه الإعلامية لميس الحديدي أنا إنبسطت أوى لما لقيت محمد صلاح بيشوف مسلسل كامل العديد و إن هو معجب بالعمل الرمضاني .

و أشارت قائلة محمد صلاح بعت ليا و كلمني و هو قال ليا إن هو بيتابع مسلسل كامل العدد و هو مبسوط منه و أنا عاوزة أوصل ليه رسالة وأقوله إن إحنا فخورين بيه أوي .

 

تصريحات دينا الشربيني
تصريحات-دينا-الشربيني

تصريحات دينا الشربيني

و قالت الفنانة في تصريحاتها في نفس اللقاء أنا كنت مذيعة فاشلة جدا و كنت بطلع أقول أي حاجة علشان أنا محستش إنه هي دي مهنتي لحد لما لقيت بعدها نفسي في التمثيل و حققت نجاح كبير و عملت حاجة إن أنا أبقى ماشية و مبسوطة بيها في مسلسل كامل العدد .

و أكملت قائلة أنا قعدت فترة علشان ألاقي التوليفة بتاعتي و أنا بحب في التمثيل التراجيدي و النكد أكتر من الكوميدي علشاان بيبقا فيه تعب و فيه مذاكرة و أنا باضل متأثرة بالدور شوبة بس الكوميدي و إننا نضحك حد دي صعبة شوية .

 

dina el sh la

مسلسل كامل العدد

و أشارت النجمة الشابة في تصريحاتها قائلة إنه من المفترض أن يكون هناك جزء ثالث من مسلسل كامل العدد وأن المؤلفة هتقعد شوية لحد ما تشوف لو فيه قصص و في حكايات تنفعنا إننا نعمل جزء ثالث .

اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى

السابق أسرة سمير صبري: بنشكر الرئيس السيسي على اهتمامه بيه وقت مرضه.. ونتمنى توثيق مقتنياته
التالى اتصالات النواب تواجه "أوبر" وتطالب بإغلاقه.. ومدير الشركة يكشف عن خطة منع تكرار حوادث التحرش